آفتاب

نرم‌افزار امام علی (ع) در قم رونمایی شد

نرم‌افزار امام علی (ع) در قم رونمایی شد

در آستانه 13 رجب میلاد پر برکت امیرالمومنین (ع) و مقارن با ایام‌البیض، نرم افزار مناسبتی امام علی (ع) یکشنبه شب در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات «حوزه علمیه قم» تولید و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، این مرکز در راستای تولید نرم‌افزارهای کلاس کم حجم، نرم‌افزار امام علی (ع) با موضوع پرسش ها و شبهات و پاسخ های آنها پیرامون زوایای گوناگون عمر پر برکت امام علی (ع) رونمایی کرد.

این نرم‌افزار شامل بیش از 300 پرسش و پاسخ در 13 موضوع است که علاوه بر اتقان بالای محتوای این نرم‌افزارها، حجم کم و عدم نیاز به نصب نرم افزار و سهولت در استفاده و دست یابی به محتوای مورد نظر از دیگر خصوصیات این نرم افزار است.

ولادت و شهادت، اسامی و سیمای حضرت علی (ع)، امام علی و زهرای مرضیه (س)، سیره، فضائل، امامت و ولایت، امام علی علیه السلام، خلافت و خلفا، حکومت و سیاست علوی، ناکثین، قاسطین و مارقین، پاسداران ولایت، نهج البلاغه و سخنان امام علی (ع)، از نگاه دیگران، سائر مباحث از موضوعات این نرم افزار به شمار می رود.

پیش از این نیز هشت نرم افزار غدیر (به مناسبت عید سعید غدیر)، خورشید نینوا (به مناسبت ماه محرم)، صبح بیداری 1 و 2 (به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، کوثر (ویژه ایام فاطمیه)، فریضه انتخاب (ویژه انتخابات)، پیامبر اعظم (به مناسبت تولد حضرت رسول «ص») و تربیت فرزند (به مناسبت روز امور تربیتی) در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه تهیه و تولید شده است.

ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ اﻧﺪﯾﺸﻪ قم ﺑﻪ آدرس http://www.andisheqom.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N278359

وبگردی