آفتاب

بشار اسد: دولت ضمن حمایت از آشتی ملی، به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد

بشار اسد: دولت ضمن حمایت از آشتی ملی، به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد دولت همزمان با حمایت از آشتی ملی، مبارزه با تروریسم را هم با قدرت ادامه می دهد.

شبکه المیادین روز دوشنبه گفت: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در نخستین روز از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت کشورش با ثبات و گام های محکم و با تکیه بر فداکاری های ارتش و مقاومت همه اقشار ملت خود به سوی تحقق پیروزی گام برمی دارد.

اسد در دیدار با جمعی از مردم حماء اعلام کرد دولت به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد هر چند که در کنار آن به حمایت و تقویت تلاش ها با هدف آشتی ملی در هر منطقه از کشور که امکان آشتی باشد ادامه می دهد تا امنیت و ثبات به سراسر سوریه باز گردد.

در همین حال، در نخستین ساعات تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سوریه، دفتر ریاست جمهوری این کشور از همه مردم خواست برای تبلیغات سایر نامزدها احترام قائل باشند.

دفتر ریاست جمهوری سوریه هم چنین از مردم این کشور خواست نظر خود را در باره نامزد مورد نظرخود با آزادی و شفافیت کامل در روز انتخابات از طریق شرکت در رای گیری بیان کنند.

این دفتر تاکید کرد وجود چندین نامزد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه بیان کننده فرهنگ و تاریخ کهن این ملت برای احترام به آرای دیگران و بیان نظر خود با ابزارهای مناسب است.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه 13 خردادماه با حضور 3 نامزد برگزار می شود.

خاورم 1491 *1446
کد N277804

وبگردی