آفتاب

فرمانده هوافضای سپاه: توان موشکی ایران در منطقه اول و در جهان هفتم است

فرمانده هوافضای سپاه: توان موشکی ایران در منطقه اول و در جهان هفتم است

تسنیم نوشت:

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: متخصصان و کارشناسان نیروی هوافضای سپاه بر تحریم‌ها و موانع فنی و تکنیکی فایق آمده‌اند به گونه‌ای که امروز توان موشکی ایران در رتبه اول منطقه و در رتبه هفتم جهان است.

سردار علی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز یکشنبه در جریان بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه‌های موشکی، پهپادها، پدافندهای هوایی و رادارها و مراکز کنترل فرماندهی ارائه کرد و گفت: متخصصان و کارشناسان نیروی هوافضای سپاه بر تحریم‌ها و موانع فنی و تکنیکی فایق آمده‌اند به گونه‌ای که امروز توان موشکی ایران در رتبه اول منطقه و در رتبه هفتم جهان است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه امروز بخش کوچکی از توانمندی‌های پاسداران اسلام و کشور است و اگر دشمن دچار هرگونه خطا و اشتباهی شود، درس‌های فراموش نشدنی به او داده خواهد شد.

سردار حاجی‌زاده افزود: نیروهای مسلح در بخش نظامی با بهره‌مندی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا از تحریم‌ها عبور کردند و امید است سایر مدیران و افسران عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی نیز بتوانند با الگو گرفتن از این شیوه‌های موفق بر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن غلبه کنند.

 

23503

کد N277352

وبگردی