آفتاب
در سفر هاگل به خاورمیانه؛

پنتاگون به نگرانی‌های اسرائیل و اعراب منطقه پاسخ می‌دهد

پنتاگون به نگرانی‌های اسرائیل و اعراب منطقه پاسخ می‌دهد

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که چاک هاگل فردا (دوشنبه) برای دیدار با وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و سفر به اردن و سرزمین‌های اشغالی راهی خاورمیانه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، جان کربی، مسئول اطلاع رسانی پنتاگون در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که سفر چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا طی سفر خود به خاورمیانه از عربستان‌، اردن و سرزمین‌های اشغالی دیدار خواهد کرد.

بنابر اعلام مسئولان پنتاگون، بحران سوریه، برنامه‌ هسته‌ای ایران و ارتقای سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی از جمله اهداف سفرهاگل به خاورمیانه است تا به نگرانی‌های تل‌آویو و اعراب حوزه خلیج فارس پاسخ داده باشد.

هاگل همچنین قرار است در ریاض با وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار کند که این امر در راستای تعهد واشنگتن به حمایت‌های همه جانبه از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در پایان سفرش به خاورمیانه با مسئولان عالی رتبه رژیم صهیونیستی از جمله شیمون پرز، رئیس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N276799

وبگردی