آفتاب
نماینده شیراز در نطق میان دستور:

تیم مذاکره کننده قاطعانه از منافع و مصالح ملت دفاع کند

تیم مذاکره کننده قاطعانه از منافع و مصالح ملت دفاع کند

حدود 51 روز از سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی را سپری کردیم و شاهد افزایش دشمنی استکبار و فشار در عرصه های گوناگون هستیم و این خوی منفعت طلبی و رجحان منافع خود بر دیگران را در ماجرای اوکراین می بینیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 از تیم مذاکره کننده هسته ای خواست قاطعانه از منافع و مصالح ملت و کشور دفاع کند.

به گزارش ایلنا، ضرغام صادقی در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر امور خارجه می خواهیم با توکل بر خداوند متعال در ماه مبارک رجب و به پشتوانه خیل عظیم مردم اسلامی و تدابیر راهگشا و داهیانه رهبری، قاطعانه از منافع و مصالح ملت و کشور دفاع کند و اقتدار و تدبیر جمهوری اسلامی را به منصه ظهور بگذارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود 51 روز از سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی را سپری کردیم و شاهد افزایش دشمنی استکبار و فشار در عرصه های گوناگون هستیم و این خوی منفعت طلبی و رجحان منافع خود بر دیگران را در ماجرای اوکراین می بینیم.

وی یادآور شد: ملت بزرگ ایران اسلامی تجربه کرده اند که هرگاه نصرت الهی را طلب نماییم، در موارد گوناگون پروردگار یاریش را فرود می فرستد.

نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین با یادآوری سالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در سالی که بر اقتصاد مقاومتی تاکید شده، یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی فسادستیزی است.

صادقی اضافه کرد: مردم محوری و دانش محوری برای اجرای این سیاست مهم از جایگاه خاص برخوردار بوده و ناجی کشور و شفابخش دردهای مزمن اقتصاد ما است.

وی گفت: اکنون که درون زا بودن اقتصاد و بهم زدن تعادل به نفع صادرات و عدم وابستگی به نفت از توصیه های معظم له است، جایگاه ویژه مبارزه با فساد اقتصادی را به وضوح می توان دید.

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد: البته عمل به این رسالت تاریخی، انسان های بزرگ را می طلبد و کار طاقت فرسا و صبر ایوبی و اراده فولادین می خواهد.

وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسوولان خواست که به آنها رسیدگی کنند.

کد N276730

وبگردی