آفتاب

نقدی: سالگرد ارتحال امام آزمایشگاه دستگاه‌های فرهنگی ما است

نقدی: سالگرد ارتحال امام آزمایشگاه دستگاه‌های فرهنگی ما است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای دستگاه‌های فرهنگی چگونه برگزار شدن سالگرد ارتحال امام(ره) مانند آزمایشگاه است در اینجا آزمون می‌دهند که به آرمان‌ها وفادارتر هستند و یا تنها با برگزاری مراسم و تشریفاتی از آن عبور می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش شهید فهمیده که به منظور برگزاری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) برگزار شد با بیان اینک‌ه خادم بودن برای امام بزرگوار و زائران وی یک توفیق است گفت: امام راحل یک شخصیت کم نظیر است که با ارتباط با خدا توانست محل نزول رحمت الهی باشد و مثل پیامبران حیات معنوی الهی را انتشار دهد.

وی ادامه داد: افکار امام روح انقلاب اسلامی است، همانطور که مقام معظم رهبری گفته است انقلاب اسلامی ما بی‌نام امام خمینی بی هویت و بی‌شناسنامه است.

نقدی با تاکید بر شناخت افکار امام خمینی(ره) گفت: کاستی‌های ما در عرصه فرهنگی ناشی از بیگانگی با افکار امام است، متاسفانه برخی از کسانی که باید مبلغ و رشددهنده افکار امام باشند، امروز با این جمله که سخنان امام مربوط به دوره زمانی خودش بوده است از زیر بار مسوولیت شانه خالی می‌کند و به افکار کاملا مخالف و مغایر امام میدان می‌دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: افکار و عقاید امام مربوط به آینده نیست کسی نمی‌تواند این را انکار کند که خطاب امام در وصیت‌نامه‌اش به آیندگان است. الان دوره‌ای است که باید وصیت امام را بالای دست بگیری و آرمان‌های او را با صدای بلند تبلیغ کنی.

وی تاکید کرد: مبادا سالگرد او را مانند عزاداری سنتی برگزاری کنید سالگرد ارتحال امام دوره‌ای برای بازپرداخت آرمان‌ها و افکار او و تبلیغ آن با صدای رسا است. امیدواریم بتوانیم که یک سالگرد برجسته و به یادماندنی برگزار کنیم.

نقدی همچنین در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات بسیج و قرارگاه شهید فهمیده برای هر چه باشکوه‌تر شدن مراسم بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام گفت: این سالگرد فرصتی است برای تجدید میثاق امام راحل و برای تجلیل و تبلیغ مجدد افکار و آرمان‌های آن امام بزرگوار.

وی همچنین گفت: یکی از شاخصه های مهم انقلاب برای تشخیص حرکت در صراط مستقیم وصیت‌نامه امام است ما باید به آن پایبند باشیم و در این ایام خط به خط و سطر به سطر مرور کنیم و به جامعه و نسل جدید منتقل کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری آن مراسم گفت: در این همایش مسائل ترافیکی، ‌بهداشتی،‌استقرار و ایمنی و مسائل امنیتی همچنین کارهای فرهنگی که قرار است در اطراف حرم انجام گیرد مورد بررسی قرار گرفته و خدا رو شکر هماهنگی خوبی امروز بین دستگاه‌های اجرایی برقرار شد.

انتهای پیام

کد N276694

وبگردی