آفتاب
در تذکرات شفاهی نمایندگان مطرح شد/

رئیس جمهور نگران میلیاردرها نباشد/گرانی های لجام گسیخته مردم را کلافه کرده است

رئیس جمهور نگران میلیاردرها نباشد/گرانی های لجام گسیخته مردم را کلافه کرده است

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با انتقاد از پرداخت یارانه نقدی به همه از جمله میلیاردرها گفت: آقای رئیس جمهور نگران میلیاردرها نباشید آنها نیز مایلند به شما کمک کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، بهرام بیرانوند نماینده بروجرد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: لایحه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت تدوین شده است اما این لایحه شبیه سیاست های کلان است و مبتنی بر توسعه عدالت غربی است. این در حالی است که باید بنیان های خانواده و ارزش های اسلامی در آن در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: دولت براساس قانون مکلف است یارانه نقدی به پولدارها و میلیاردرها ندهد اما شما می خواهید این پول را به همه پرداخت کنید. اعتبار آن از کجا تامین می شود و سال های سال آن را از کجا تامین می کنید.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی نگران میلیاردرها نباشید آنها نیز مایلند به شما کمک کنند.

نماینده بروجرد همچنین در تذکری دیگر مجددا خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: آقای روحانی ما نمایندگان اقتدار و عزت شما را به عنوان نماینده ملت می خواهیم حواستان را متمرکز مقابله با دشمنان کنید.

همچنین نقوی حسینی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: لطفا فکری به حال گرانی های لجام گسیخته و بی حساب و کتاب و تعدد نرخ کالا ها بکنید. گرانی ها مردم را کلافه کرده است چرا در این باره نظارت نمی شود.

وی همچنین از تبدیل قرارداد سه هزار جوان تحصیل کرده وزارت صنعت معدن و تجارت از قراردادی به شرکتی  و تنزل جایگاه شان به وزیر صنعت معدن و تجارت تذکر داد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در تذکری شفاهی خواستاراتمام پروژه های سدهای نیمه تمام استان های شمالی شد تا مشکلات روزافزون برنج کاران خطه شمال از جمله بی آبی کمتر شود.

 

 

 

کد N276494

وبگردی