آفتاب

کمیسیون امنیت ملی درباره بازدید نمایندگان از اوین تصمیم می‌گیرد

کمیسیون امنیت ملی درباره بازدید نمایندگان از اوین تصمیم می‌گیرد

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون در مورد بازدید نمایندگان از زندان اوین تصمیم‌گیری می‌شود.

محمد رضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: درخواست‌هایی برای بازدید از زندان‌های اوین مطرح است و برخی همکاران ما در مجلس به دنبال این هستند که بررسی مجددی در مورد حادثه بند 350 اوین انجام شود.

وی افزود: کمیسیون امنیت در جلسه بعدازظهر امروز تصمیم بگیرد که آیا بازدید از زندان اوین انجام شود یا خیر.

محسنی ثانی با اشاره به بررسی ادعای زد و خورد در بند 350 زندان اوین یادآور شد: آقای اسماعیلی رییس وقت زندانها و همکارانشان در کمیسیون توضیحاتی در این رابطه ارائه کردند؛ برخی خانواده‌های معترضین هم صحبت‌هایی با همکاران نماینده ما داشتند. به نظر می‌رسد به اندازه به این موضوع پرداخت شده و توضیحات لازم داده شده است؛ هم چنین رسانه‌ها هم اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار دادند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برخی همکاران ما در مجلس مایل به دریافت پاسخ شفاف‌تری در این زمینه هستند لذا ما در کمیسیون امنیت موضوع بررسی می‌کنیم اگر همچنان همکاران ما قانع نشدند برای بازدید از زندان اوین تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N276432

وبگردی