آفتاب

تذکر سلطانی صبور به وزیر کشور درباره انتصاب مدیران استانی اصلاح‌طلب

تذکر سلطانی صبور به وزیر کشور درباره انتصاب مدیران استانی اصلاح‌طلب

نماینده مردم رزن با « قلع و قمع» خواندن تغییرات مدیران استانی بدون هماهنگی با نمایندگان مجلس از سوی وزارت کشور، نسبت به روی کار آمدن مدیران اصلاح طلب در استان‌ها به وزیر کشور تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) عطاءالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن و عضو کمیسیون آموزش مجلس، در تذکر شفاهی به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به صحبت های وزیر در جلسه رأی اعتماد مبنی بر این که عزل و نصب مدیران استان‌ها با نظر نمایندگان مجلس صورت خواهد گرفت، گفت: نمایندگان براساس این قول شما به وزیر کشور رأی اعتماد دادند اما شما اکنون که بر مرکب مراد سواد شده‌اید به قلع و قمع مدیران استانی می پردازید. از این بدتر اینکه مدیران استانی که زیرمجموعه اداره شما هستند هم تعهدی به این قول شما در هنگام کسب رأی اعتماد ندارند.

وی با اشاره به اظهارات رییس جمهور در خصوص عزل و نصب ها که گفته بود انتصابات براساس گرایش های جناحی نباشد، گفت: شندیده می شود که انتصابات از خارج از مجموعه ی وزارت کشور توصیه می شود، آقای رحمانی فضلی شما این سفارش رئیس جمهور را رها کرده اید و کار به جایی رسیده که امروز ملاک عزل و نصب ها داشتن گرایشات اصلاحاتی است و مسوولیت این اقدامات به عهده ی شماست.

انتهای پیام

کد N276356

وبگردی