آفتاب
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت خبر داد،

لایحه تقسیمات کشوری به زودی به مجلس می‌آید

لایحه تقسیمات کشوری به زودی به مجلس می‌آید

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از برگزاری جلسه مشترک فراکسیون رهروان ولایت با وزیر کشور و معاونان پارلمانی وعمرانی وی در جلسه صبح امروز خبر داد و افزود: براساس گفته رحمانی فضلی لایحه تقسیمات کشوری به زودی مجلس ارسال می‌شود

صفر نعیمی رزم در گفت‌وگو با خبرنگرا پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: جلسه شورای مرکزی سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت صبح امروز با حضور وزیر و معاونان پارلمانی و عمرانی زویر کشور برگزار شد.

نماینده مردم آستارا با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی همفکرانش گفت: دوستان نظرات خود در حوزه‌های مختلف به ویژه وظایف و مسوولیت کشور از جمله تقسیمات کشوری، اهل تعامل بودن استانداران و فرمانداران، تقویت ارتقای شهرداری‌ها،‌ توزیع عادلانه اعتبارات و توسعه متوازن در سراسر کشور نقطه نظرات خود را بیان کردند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به سخنان رحمانی فضلی گفت: وزیر کشور در این جلسه تاکید کرد اساس کار دولت و وزارت کشور بر تعامل با کشور است وی تاکید کرد: بسیاری از مسائل مطرح شده در جلسه امروز در حال پیگیری و دنبال شدن است. در حوزه تقسیمات کشوری نیز لایحه مربوطه در دولت تهیه شده و در حال نهایی شدن است.

نعیمی رزم تصریح کرد: وزیر کشور همچنین بر تقویت اعتبارات شهرداری‌ها به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N275913

وبگردی