آفتاب
بازدید معاون دادگستری تهران از ندامتگاه ورامین

تاکید مظفری بر بازدید قضات از زندان‌ها

تاکید مظفری بر بازدید قضات از زندان‌ها

معاون رییس کل دادگستری استان تهران در امور زندان‌ها در راستای اجرای سیاست‌های کلی کاهش جمعیت کیفری از ندامتگاه ورامین بازدید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به منظور اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان، احمد مظفری معاون رئیس کل دادگستری استان تهران در امور زندان‌ها، در دفتر مدیر ندامتگاه ورامین تشکیل جلسه داد.

در این جلسه رحیم عندلیب معاون دادستان ورامین به عنوان قاضی ناظر، فریدون خدایاری مدیر ندامتگاه ورامین و حمید نعمت گرگانی معاون قضایی ندامتگاه حضور داشتند و به بررسی وضعیت زندانیان در زمینه‌های مرخصی پایان حبس، دستورالعمل ساماندهی زندانیان، آزادی مشروط، عفو موردی و ... پرداختند.

مظفری در این جلسه با اشاره به مشکلات و معضلات ناشی از افزایش جمعیت کیفری، گفت:

این دیدارها در ادامه برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری است و طی بازدیدهای مختلف از مراکز تامینی و تربیتی استان، تلاش در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارم.

فریدون خدایاری مدیر ندامتگاه ورامین در خصوص فعالیت‌های هدفمند انجام شده در راستای بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه، توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌هاست و بازدید قضات و مسئولان قضایی در راستای بررسی وضعیت زندانیان و ایجاد تعامل و همچنین ارائه راهکارهای کارشناسی در رفع مشکلات قضایی مددجویان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

کد N275888

وبگردی