آفتاب

لاریجانی: مجلس توجه خاصی به هلال احمر دارد

لاریجانی: مجلس توجه خاصی به هلال احمر دارد

تهران – ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هلال احمر یک نهاد مردمی است که شاخ و برگ های فراوان دارد، گفت: هم مجلس، هم قانون برنامه و هم قانون بودجه توجه خاصی به هلال احمر دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «علی لاریجانی» روز یکشنبه پس از بازدید از نمایشگاه توانمندی های جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاهی که امروز در مجلس برپا شده است ما شاهد خدمات متنوع هلال احمر بودیم.

وی اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد مردمی است که شاخ و برگ های فراوانی دارد و همواره تلاش کرده از جوانان برای خدمات رسانی استفاده کند.

وی افزود: ما در این نمایشگاه بخش های مختلف از خدمات هلال احمر در خشکی، دریا و شرایط زلزله را مشاهده کردیم. همچنین نحوه کمک رسانی هلال احمر و استفاده از داروهای مختلف در این نمایشگاه شرح داده شده است.

لاریجانی اضافه کرد: ما هم در مجلس، هم در قانون برنامه و هم قانون بودجه توجه خاصی به هلال احمر داریم و از تمام امکاناتی که بتواند این نهاد را پرتحرک و چابک کند حمایت می کنیم زیرا این نهاد در شرایط حساس به مردم کمک می کند.

رییس مجلس با اشاره به آزمایش های عمومی که هلال احمر به مردم می دهد، این آموزش ها را ارزشمند دانست و اظهار داشت: هلال احمر کتاب های کوچکی برای کودکان و کتاب هایی را آموزش بزرگسالان در نظر می گیرد که در ایجاد آمادگی افراد بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: پیشنهادهایی برای بودجه هلال احمر ارایه شده که ما آن را در مجلس بحث می کنیم.

سیام (3)** 9121** ل.ا ** 1418
کد N275878

وبگردی