آفتاب
طی بخشنامه‌ای اعلام شد:

تاکید هاشمی بر در اختیار گذاشتن امکانات کمیته ملی المپیک به تیم‌های آسیایی

تاکید هاشمی بر در اختیار گذاشتن امکانات کمیته ملی المپیک به تیم‌های آسیایی

رئیس کمیته ملی المپیک طی بخشنامه‌ای تاکید کرد که تمام امکانات متعلق به این کمیته باید با محوریت آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به سه رویداد بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ، بازی‌های آسیایی اینچئون و بازی‌های ساحلی پوکت مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اهمیت حضور قدرتمندانه کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، المپیک نوجوانان و ساحلی پوکت، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تاکید بر آماده سازی هر چه بهتر کاروان اعزامی کشورمان به رویدادهای فوق بخشنامه ای را تنظیم و اعلام کرد. در این بخشنامه آمده است:

همانگونه که اطلاع دارید در سال جاری ورزش کشور سال پرترافیکی را پیش رو خواهد داشت بطوریکه در بخش رویدادهای بین‌المللی، کمیته ملی المپیک در ماه‌های مرداد، شهریور و آبان سه اعزام اصلی را مدیریت خواهد کرد که بطور طبیعی برنامه‌های مصوب فدراسیون‌های کاندید حضور در بازی‌ها مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند.

لذا با عنایت به حجم بسیار بالای تعداد ملی‌پوشان در اردوهای آمادگی، ضرورت دارد  از این تاریخ کلیه امکانات تمرینی و اقامتی مشروحه ذیل متعلق به این کمیته تا پایان آبان ماه 93 در اختیار تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌ها قرار بگیرند. این رویکرد با نگاه کاملا غیر انتفاعی و با هدف آماده‌سازی هر چه بهتر تیم‌های اعزامی صورت می‌پذیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه این موضوع تصریح کرد: لازم است این نگاه به مدیریت‌های مربوطه از جمله شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک ابلاغ شود تا انشالله شاهد حضور قدرتمندانه کاروان ورزش جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای سالجاری باشیم. بدیهی است کلیه بخش‌های مدیریتی در اماکن فوق موظف به همکاری با مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فدراسیون‌های ورزشی خواهند بود.

بنابر این کلیه مراکز تمرینی توانبخشی، پزشکی،استخر، فضای باز و هتل آکادمی ملی المپیک، خوابگاه شماره یک و سالن‌های تمرینی مجموعه ورزشی آزادی و خوابگاه نصرت واقع در مجموعه ورزشی انقلاب می‌بایست تنها با محوریت و اولیت آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های مهم سالجاری فعالیت کنند.




 

کد N275746

وبگردی