آفتاب
سانا:

شمار زیادی از تروریست ها در حمله ارتش سوریه کشته شدند

شمار زیادی از تروریست ها در حمله ارتش سوریه کشته شدند

تهران - ایرنا – سایت انگلیسی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز شنبه از کشته شدن تعداد زیادی از تروریست های مسلح در حملات ارتش این کشور به حلب، ادلب، حومه حمص و درعا خبر داد.

این گزارش به نقل از یک مقام نظامی آورده است که در حمله امروز/شنبه/ یگان های ارتش این کشور به مکان های تجمع تروریست های مسلح در مناطق محتلف حلب و حومه آن، شمار زیادی از آنها کشته و تعدادی دیگر را نیز زخمی شدند و چندین دستگاه خودروی و مقادیری اسلحه و مهمات تروریست ها منهدم شد.

براساس این گزارش، ارتش سوریه همچنین در یک اقدام متهورانه تلاش اعضای یک گروه تروریستی دیگر برای حمله از منطقه راشدین و بنی زید به مناطق امن حلب را دفع کرده و تعداد زیادی از آنها را نیز به هلاکت رساند.

به گزارش سانا، نیروهای مسلح این کشور در ادلب نیز با حمله به مخفیگاه تروریست ها در بنش، تعداد زیادی از آنها را در اطراف حامدیه، خان السبل و شمال منطقه انشائات کشته و زخمی کردند.

این گزارش حاکی است که ارتش همچنین با یورش به مواضع تروریست ها در حومه حمص ، شماری از آنها را کشته و یا زخمی کرده و مقادیری از تجهیزات جنگی آنان را نیز منهدم ساخت.

سانا همچنین از حمله ارتش به چندین گروه تروریستی در حومه درعا و خیابان اردن، اطراف مسجد بلال حبشی، ساختمان خبرنگاران در داخل شهر درعا خبر داد و افزود: در این حملات علاوه بر اینکه تعدادی از تروریست های مسلح کشته شدند، شماری زیادی از موتورسیلکت ها و ادوات جنگی آنها نیز نابود شد.

مترجمام**1378**5981
کد N275069

وبگردی