آفتاب

حملات خمپاره‌ای به فلوجه 30 کشته و زخمی برجای گذاشت

حملات خمپاره‌ای به فلوجه 30 کشته و زخمی برجای گذاشت

منابع عراقی در بیمارستان فلوجه اعلام کردند که بیش از 30 تن به دنبال حملات خمپاره‌ای در شهر فلوجه کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، منابع امروز (شنبه) تصریح کردند که در حملات خمپاره‌ای به مناطقی در شهر فلوجه 11 تن کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند که به بیمارستان فلوجه انتقال داده شدند.

در همین راستا، وزارت دفاع عراق از آغاز عملیات نظامی گسترده و غیر منتظره به پایگاه‌های القاعده و گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در فلوجه خبر داده و اعلام کرد: نیروهای وابسته به نیروی زمینی، دستگاه‌ مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی ارتش با همکاری با نیروهای وزارت کشور و شیوخ و مردم شهر الانبار دست به عملیات گسترده‌ و غافلگیرانه‌ای به مقرهای داعش و القاعده زدند که در این جریان تعداد زیادی از اعضای این گروه‌های تروریستی به هلاکت رسیدند.

در همین حال، نیروهای عراقی در بیانیه‌ای اعلام کردند: ارتش عراق پل "التفاحة" که شهر فلوجه را به منطقه دولیبیه متصل می‌سازد، تحت کنترل خود درآورده است و مانع رسیدن کمک‌ها به داعش می‌شود.

منابع افزودند: ده‌ها تن از اعضای این گروه تروریستی در حمله گسترده‌ای که از روز جمعه علیه آن‌ها در شهر فلوجه آغاز شد، کشته شدند.

در همین راستا، یک منبع امنیتی در استانداری نینوا گفت: ده‌ها تن از اعضای داعش در عملیات گسترده‌ای در شهر موصل واقع در شمال عراق کشته شدند.

این منبع گزارش داد: در عملیات نیروهای عراقی در موصل 60 تن از اعضای داعش که در میان آن‌ها رهبران این گروه نیز حضور داشتند، کشته شدند.

انتهای پیام

کد N274788

وبگردی