آفتاب
عضو حزب کارگزاران سازندگی:

بداخلاقی های سیاسی در جامعه پاسخگوی نیاز برخی گروهها نیست

بداخلاقی های سیاسی در جامعه پاسخگوی نیاز برخی گروهها نیست

تهران - ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با رد برخی اقدامات از سوی گروه های خودسر در فضای اخلاقی سیاست گفت: بداخلاقی های سیاسی پاسخگوی نیاز این گروهها نخواهد بود.

ˈیدالله طاهر نژادˈ همچنین در واکنش به رفتارهایی علیه سید حسن خمینی در لرستان روز شنبه در گفت وگویی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: این گونه رفتارها نه در گذشته، نه حال و نه آینده پاسخگو نبوده و نیاز عاملان این رفتارها را بطور قطع تامین نخواهد کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه سید حسین خمینی بر گردن همه ما حق دارد، تصریح کرد: عاملان این رفتارها به اهداف خود نمی رسند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: امیدوار بودیم با پیام هایی که این گروهها از رای مردم گرفته اند در رفتارهای خود تجدید نظر کنند، اما گویی قصد ندارند پند گیرند.

طاهرنژاد تاکید کرد: اینگونه رفتارها آینده کشور را تهدید و تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرار بود سیدحسن خمینی سه شنبه گذشته (16 اردیبهشت) وارد استان لرستان شود تا به دعوت دانشگاه آیت الله بروجردی این استان در همایش ˈتبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره)ˈ سخنرانی کند؛ اما به دلیل تجمع گروههای خودسر ، اعلام شد که این سخنرانی به علت عدم تامین امنیت آن، لغو شده است.

سیام/(4) 9136 **1449
کد N274676

وبگردی