آفتاب

امام جمعه کاشان:دولت با طرح بیمه سلامت به کار بسیار مهم دست زد

امام جمعه کاشان:دولت با طرح بیمه سلامت به کار بسیار مهم دست زد

کاشان - ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تصمیم دولت در اجرای طرح بیمه سلامت بسیار بزرگ و قابل ستایش است.

به گزارش ایرنا، آیت الله ˈ عبدالنبی نمازی ˈ در خطبه های نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) اظهار داشت: در طرح بیمه همگانی سلامت 90 درصد از هزینه های درمانی بیماران برعهده دولت است و ارائه تمامی خدمات درمانی رایگان و عدم ارجاع آنها به خارج از بیمارستان نیز کار بسیار بزرگ دولت یازدهم در جهت ارائه خدمات به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه در اجرای این طرح است.

آیت الله نمازی در ادامه افزود: بسیاری از مردم گرفتار بیماری و نابسامانی های زیادی هستند که با اجرای طرح بیمه سلامت مشکلات آنها بویژه بیماران صعب العلاج برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به جنایت گروه های تروریستی در سوریه تصریح کرد: این ستمگران به هیچ کسی رحم نمی کنند و بر اساس اطلاعات بدست آمده وضعیت شهروندان سوری بویژه مسلمانان بسیار دردناک و تاسف بار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آنها از لحاظ امکانات زندگی در اردوگاه ها و منازل خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند که از ملت بزرگ اسلامی ایران درخواست کمک دارند.

وی همچنین به بخشی از بیانیه گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کرد و گفت: آنها دشمن بزرگ شیعیان هستند و با دادن بیانیه ای خواستار خروج مرجع بزرگ شیعیان آیت الله ˈسیستانیˈ از شهر مقدس نجف شده اند.

آیت الله نمازی با اشاره به اقامه اذان در یکی از کلیساهای شهر نیویورک اظهار داشت: گروه های صلح طلب مسیحی که معتقد به آموزه های دینی تمام ادیان هستند با دعوت از مرکز اسلامی نیویورک خواستار اقامه اذان مسلمانان در کلیسا شدند که این نمونه ای است از بشارت قرآن مبنی بر اینکه آینده جهان متعلق به اسلام است.

خطیب جمعه کاشان با تبریک فرا رسیدن میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: میلاد امام اول شیعیان در کعبه فضیلتی بزرگ برای این مکان مقدس می باشد، زیر یازده امام دیگر شیعیان از نسب این ایشان هستند.

7565/545/1495
کد N272880

وبگردی