آفتاب

ایهود باراک، اوباما را به تغییر دادن هدفش در قبال ایران متهم کرد

ایهود باراک، اوباما را به تغییر دادن هدفش در قبال ایران متهم کرد

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بدون توجه به ماهیت صلح‌امیز برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد آمریکا می‌تواند در کم‌تر از یک شب سلاح‌های هسته‌ای ایران را از بین ببرد، اگرچه دولت آمریکا در طول چند سال گذشته ضعیف‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایهود باراک، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که رژیم مطبوعش تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه است روز پنج‌شنبه در سخنرانی‌اش در موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن گفت: آمریکا در طول چندسال گذشته ضعیف‌تر شده است اما هنوز در عملیاتی که حتی از طرح نابودی سلاح‌های شیمیایی سوریه ساده‌تر است می‌تواند سلاح‌های هسته‌ای ایران را از بین ببرد.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، وی با تاکید بر این ادعا که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است اظهار کرد: رهایی یافتن از این سلاح‌های ایران حتی از طرح سال گذشته آمریکا برای از بین بردن سلاح‌های شیمیایی بشاراسد ساده‌تر است.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در اظهارات خود اوباما را به تغییر دادن هدفش در قبال فعالیت‌های هسته‌ای تهران متهم کرد.

وی در این باره گفت: دولت آمریکا در طول ریاست جمهوری اوباما هدف خود را از نپذیرفتن ایران مسلح به سلاح هسته‌ای تغییر داده چون این کشور در طول چند سال اخیر ضعیف‌تر شده است.

ایهود باراک در ادامه با ابراز شک و تردید در مورد حقیقی بودن حسن نیت ایران بر مذاکرات تهران و جامعه بین‌الملل در وین صحه گذاشته و گفت: ایران از ادامه یک توافق روبه جلو که در پاییز گذشته در ژنو به‌دست آمد سود می‌برد.

انتهای پیام

کد N272802

وبگردی