آفتاب
امام جمعه ساوه:

طرح تحول نظام سلامت بارقه امید را در دل مردم روشن کرد

طرح تحول نظام سلامت بارقه امید را در دل مردم روشن کرد

ساوه- ایرنا- امام جمعه ساوه گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت ، بارقه امید را در دل مردم روشن کرده است .

حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ در خطبه های نماز جمعه افزود: با اجرای این طرح که هفته گذشته بدست رییس جمهوری کلید خورد، بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: در گام نخست این طرح بیماران بستری ساکن شهرها تنها 10 درصد و بیماران دارای دفترچه روستایی که از طریق نظام ارجاع به مراکز درمانی مراجعه می کنند، تنها پنج درصد هزینه های درمانی را پرداخت خواهند کرد.

وی در خصوص سفر رییس جمهوری به ایلام و قدردانی از استقبال کم نظیر مردم اظهار کرد: بدلیل کم توجهی برخی مسوولان مردم از این استان مهاجرت کرده اند که باید زمینه رفع محرومیت و توسعه آن فراهم شود.

حجت الاسلام تقوی با یادآوری دیدار اخیر معلمان نمونه با مقام معظم رهبری نیز گفت: تکریم حرفه معلمی باید در جامعه نهادینه شود و معلمان نیز باید از آموزش سطحی به دانش آموزان خودداری کنند.

وی در باره تحولات اخیر کشور عراق نیز اظهار کرد: برگزاری نخستین انتخابات مجلس پس از خروج اشغالگران از این کشور نقش تعیین کننده ای در سرنوشت مردم آن دارد.

امام جمعه ساوه در بخشی دیگر از سخنانش گفت: به برکت انقلاب اسلامی مراسم معنوی اعتکاف با حضور دهها هزار نفر در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: حضور نسل جوان در این مراسم بیش از سایر گروه های سنی پر رنگ تر است که این مهم منظره زیبا و جذابی برای حرکت بسوی راز و نیاز با خالق هستی ترسیم می کند.

7337/559 / 1495
کد N272782

وبگردی