آفتاب

علی ربیعی:دلواپس اشتغال، اخلاق و عزت ایرانی هستیم/جامعه ما در 8 سال گذشته رانتی شده است

علی ربیعی:دلواپس اشتغال، اخلاق و عزت ایرانی هستیم/جامعه ما در 8 سال گذشته رانتی شده است

پس از وزیر امور خارجه که در مجلس پاسخ دلواپسان را داد یک وزیر دیگر کابینه نیز بر نظارت کامل رهبری بر مذاکرات تاکید کرد.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی گفت : رهبری معظم نظارت کامل دارند ، ملت دلواپس نیست ، ما دلواپس عدالت اجتماعی هستیم ، دلواپس رانت ، فقر و بیکاری و آسیب های اجتماعی هستیم .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی علی ربیعی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی افزود : ما دلواپس اشتغال برای همه ایرانیان  ، دلواپس اخلاق و ارزش های دینی ، خانواده وفرزندانمان و عزت ایرانی در خارج از کشور هستیم .در دولت تدبیر و امید عزت ، ناشی از ایستادگی  ،مقاومت ورشد اقتصادی است .

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی افزود: در زمان حاضر هر کاری که بخواهیم در خصوص اشتغال و بیکاری انجام دهیم، تبعاتی در جامعه خواهد داشت.

روز سه شنبه محمد جواد ظریف که برای پاسخگویی به نمایندگان مجلس در صحن علنی حاضر شده بود خطاب به سوال کنندگان گفت: در این شرایط ما می‌خواهیم به دنیا اعلام کنیم که ما ملت و دولتی صلح‌جو و خواهان صلح با جهان هستیم اما مطیع و مرعوب نیستیم و برای حراست از اصول و مبانی با توکل بر قدرت خدا و صلابت و منطق و بدون دلواپسی با جهان تعامل می‌کنیم.وی همچنین گفت: ما ملت دلاوریم نه دلواپس.

انتقاد از دولت پیشین نیز بخش دیگر از سخنان ربیعی در تبریز را تشکیل می داد. وی گفت: هیچ برنامه اقتصادی در جامعه بدون تبعات اجتماعی و سیاسی نیست و امروز اقتصاد به یکی از دغدغه های جامعه تبدیل شده است. متاسفانه جامعه ما جامعه ای تولید محور نبوده و در هشت سال گذشته به جامعه ای رانتی تبدیل شده است و برای آنکه اقتصاد را رونق بخشیده و بیکاری را کاهش دهیم باید به اقتصاد تولید محور روی بیاوریم.

2929

 

 

کد N272451

وبگردی