آفتاب
در گفت‌وگو با ایسنا

عضو فراکسیون ورزش: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به سود این باشگاه‌هاست

عضو فراکسیون ورزش: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به سود این باشگاه‌هاست

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزارت ورزش و جوانان در واگذاری باشگاه های دولتی مناسب و امیدوارم مصوبه مجلس در واگذاری تمامی باشگاه های دولتی در سال 93 علمی شود.

منصور آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: یکی از اقدامات مناسب وزارت ورزش و جوانان در سال 93 بحث واگذاری باشگاه های ورزشی دولتی است که در بودجه سال 93 نیز بنده و آقای نجف نژاد حتی پیشنهاد واگذاری نام باشگاه ها به بخش خصوصی را هم دادیم که رأی لازم را کسب نکرد.

وی با بیان اینکه به طور کلی در یک تبصره تأکید بر واگذاری تمامی باشگاه های دولتی در سال 93 شد، اظهار کرد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان کار خود را با روندی مناسب آغاز کرده و اینکه از باشگاه پرسپولیس این امر کلید خورده است به خود وزارت ورزش و جوانان مربوط است و فراکسیون ورزش بر آغاز این مصوبه از کدام باشگاه دخالتی نداشته است.

آرامی با اشاره به اینکه به دلیل آنکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند خصوصی سازی باشگاه ها از این دو باشگاه کلید خورده است، تصریح کرد: اینکه این وزارتخانه خصوصی‌سازی را از باشگاه های تحت نظر خود آغاز کرده نشان می دهد تصمیم وزارت ورزش وجوانان برای این امر جدی است.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خصوصی‌سازی باشگاههای دولتی به ویژه پرسپولیس و استقلال به نفع ورزش کشور، طرفداران و خود این دو باشگاه است و شاید با افولی یکساله همراه باشد اما در آینده سبب رشد و پیشرفت این دو باشگاه محبوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد سایر باشگاه های دولتی تا پایان سال جاری یا به صورت سهام در بازار بورس یا توسط افراد حقیقی واگذار و خریداری شوند.

آرامی همچنین در خصوص بودجه در نظرگرفته شده کمیته ملی المپیک جهت حضور در بازی های آسیایی اینچئون 2014 خاطرنشان کرد: جلسه ای با حضور اعضای کمیته ملی المپیک و فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی برگزار و بر سر بودجه مناسبی توافق شد و مجلس آن را به تصویب رساند و حال اینکه این بودجه تا چه اندازه به کمیته ملی المپیک تعلق گیرد به دولت بازمی گردد.

نماینده مردم هرمزگان در خصوص نتایج نمایندگان هرمزگان در مسابقات لیگ دسته اول کشور در فصل گذشته بیان کرد: به طور کلی نتایج تیم های آلومینیوم و شهرداری نیز مناسب نبود و با توجه به استعدادهای موجود در استان هرمزگان انتظارات یشتری از این دو تیم می رود هرچند که مشکلات مدیریتی در رأس این دو باشگاه موجب این نتایج شده که باید با مدیران بالادستی این دو باشگاه به فکر بوده و در انتصاب مدیران لایق و تخصیصی بودجه لازم همت لازم را انجام دهند.

وی در پایان باشگاه البدرکنگ را نماد باشگاهداری خصوصی در سطح کشور دانست و عنوان کرد: ناجوانمردانه از تیم فوتبال البدرکنگ شش امتیاز کسر شد که بنده و آقای جباری نماینده غرب هرمزگان در خانه ملت پیگیر بازگشت این شش امتیاز هستیم که در این زمینه پیشرفت‌های مناسبی هم داشته‌ایم.

انتهای پیام

کد N272246

وبگردی