آفتاب

فلاحت‌پیشه:افرادی‌که دولت را تخریب می‌کنند، دلتنگ بازگشت به قدرت‌اند

فلاحت‌پیشه:افرادی‌که دولت را تخریب می‌کنند، دلتنگ بازگشت به قدرت‌اند

یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است، کسانی‌که به تخریب دولت و شخصیت ها می پردازند دلتنگ بازگشت به قدرت هستند و هدف آنها استفاده‌های انتخاباتی است.

یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است، کسانی‌که به تخریب دولت و شخصیت ها می پردازند دلتنگ بازگشت به قدرت هستند و هدف آنها استفاده‌های انتخاباتی است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با انتقاد از گروهی که به تخریب دولت و شخصیت‌ها می پردازند، اظهار کرد: دولت باید با اقدامات عملی شاخص هایی که وعده داده بود را عملی سازد تا زمینه انتقاد مخرب و تند فراهم نشود.

وی با تاکید بر این‌که دولت نباید همه منتقدان خود را به یک چشم نگاه کند، یادآوری کرد: دولت ایران دو دسته منتقد دارد. دسته اول منتقدین دلسوز هستند که نقد آنها در قالب قوانین، برنامه ها و ادعاهایی است که رییس جمهور قبل از انتخابات مطرح کرده بود و هم اکنون نیز باید پاسخگوی آنها باشد.

به گفته این استاد دانشگاه عده دیگر افرادی هستند که نقد آنها تند و حتی در حد تخریب است و این افراد دسته ای هستند که دلتنگی بازگشت به قدرت را دارند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: نمی توان گفت این گروه ها از جایی حمایت می شوند، اما مواضع آنها با برخی از دشمنان افراطی خارجی و افراطی های داخل همپوشانی دارد.

وی با بیان این‌که این افراد سیاست خارجی و موضوعات کلان ازجمله موضوع هسته ای ایران را دستاویز تخریب خود قرار می دهند، تصریح کرد: برخورد این گروه ها با موضوع هسته ای ایران معمولا موضع رادیکالی است.

این کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: ملاک بررسی وضعیت هسته ای ایران شورای عالی امنیت است و دلیلی برای دلواپسی در خصوص موضوع هسته ای ایران وجود ندارد.

فلاحت پیشه به دولت توصیه کرد: به جای توجه و مقابله با تخریب‌ها، در قالب فعالیت‌های عملی با این تخریب ها برخورد کند و از ایجاد تنش و جنجال پرهیز کند.

وی معتقد است : بزرگترین اشتباه در شرایط فعلی این است که دولت وارد تنش و تقابل با این گروه ها شود.

این نماینده پیشین مجلس خاطر نشان کرد: هم اکنون قطار اجرای کشور در دست دولت است و اگر سکاندار این قطار به جای نگاه کردن به افق به حاشیه ها بپردازد موجب سرنگونی این قطار خواهد شد.

فلاحت پیشه بهترین موضع در قبال این تخریب ها را سکوت در حوزه تبلیغاتی و عمل کردن در حوزه فعالیتها دانست و افزود: دولت باید شاخص هایی که از قبل وعده داده بود را عملی سازد تا زمینه اینگونه تخریب ها فراهم نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تخریب ها بر عملکرد دولت تاثیر می گذارد و موجب دلسردی دولت می شود، ادامه داد: دولت حق دلسردی ندارد و باید کار کند، زیرا مملکت را در شرایطی تحویل گرفت که از حضور این گروه ها اطلاع داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی اشاره ای هم به مرز بین نقد سازنده و تخریب شخصیت ها داشت و ادامه داد: تنها ملاک برای تفکیک این مرز قانون است و مردم باید قضاوت نهایی را انجام دهند.

فلاحت پیشه هدف از این تخریب ها را استفاده های انتخاباتی دانست که خلاف مواضع و منافع کشور است.

انتهای پیام

کد N272150

وبگردی