آفتاب

پلیس برزیل در آستانه برگزاری جام جهانی دست به اعتصاب زد

پلیس برزیل در آستانه برگزاری جام جهانی دست به اعتصاب زد

تهران - ایرنا - در حالیکه تنها 37 روز به برگزاری جام جهانی برزیل باقی مانده است ، پلیس این کشور که خواهان بهبود شرایط کاری وافزایش سطح دستمزدهاست از روز چهارشنبه دست به اعتصاب زده وتهدید کرده است که درجریان اوج فوتبال دوباره این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریودوژانیرو ، پلیس فدرال درچندین شهر برزیل که میزبانی بازی های جام جهانی را به عهده دارند دست از کار کشیده و در ریو که میزبان هفت بازی از جمله دیدار نهایی درتاریخ 13 ژوئیه است ماموران پلیس همزمان با معرفی ترکیب تیم ملی فوتبال این کشور ازسوی لوییز فیلیپه اسکولاری سرمربی این تیم دربرازیلیا پایتخت برزیل تظاهرات آرامی برگزار کردند.

ماموران پلیس اعتصاب کننده مقر خود را در این شهر به محاصره در آورده و مانع از ورود همکارانشان شدند.

آنها همچنین در چندین شهر دیگر استان ها از جمله فورتالزا ، ناتال و پورتو الگره که همگی میزبان جام جهانی هستند وارد اعتصاب شدند.

ˈ آندره واکس دو ملو ˈ رهبر اتحادیه پلیس فدرال به خبرگزاری فرانسه گفت : ˈ این یک اعتصاب 24 ساعته است که به خوبی تحت حمایت قرار دارد. ˈ

وی هشدار داد: حداقل خدمات را به عموم مردم بویژه در فرودگاه ها ارائه می دهیم ، ولی در صورت عدم پاسخ رضایت بخش دولت در طول جام جهانی نیز دست از کار خواهیم کشید. ˈ

مترجمام 1403/536
کد N271649

وبگردی