آفتاب

34 تروریست داعش در عراق کشته شدند

34 تروریست داعش در عراق کشته شدند

تهران - ایرنا - فرماندهی ˈعملیات بغدادˈ اعلام کرد که 34 تروریست از گروه تکفیری ˈداعشˈ در دو منطقه در حومه بغداد پایتخت عراق به هلاکت رسیدند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری ˈالسومریه نیوزˈ، فرماندهی عملیات بغداد همچنین از انهدام پنج دستگاه خودروی تروریستهای گروه داعش خبر داد.

عملیات بغداد از سوی ارتش عراق بر علیه گروههای تروریستی در این کشور به ویژه در شهرهای ˈفلوجه ˈ و ˈالرمادیˈ که مناطقی از آنها از سوی این گروهها اشغال شده، سازماندهی شده است .

فرماندهی عملیات بغداد با صدور بیانیه ای افزود که نیروهای وابسته به این عملیات دیروز در دو محور در منطقه ˈصبیحاتˈ در شرق ˈکرمهˈ در حد فاصل با ˈعملیات الانبارˈ با مشارکت نیروهای ˈواکنش سریعˈ و ˈتیپ 24 ˈ و نیروهای ˈفرزندان عراقˈ و ˈشورای بیداریˈ و با پشتیبانی توپخانه و نیروی هوایی ارتش، عملیاتی علیه گروههای تروریستی انجام دادند که در جریان آن دو خودروی گروه تروریستی داعش منهدم و سرنشینان آنها به هلاکت رسیدند.

همچنین در این محور 26 تروریست داعش که در میان آنها مزدوران خارجی هم دیده می شد، به هلاکت رسیدند.

فرماندهی عملیات بغداد افزود: محور دوم در منطقه ˈضابطیهˈ در حاشیه رود ˈدجلهˈ انجام شد و نیروهای ˈتیپ 59 ˈ ، فرزندان عراق و نیروی هوایی ارتش توانستند سه خودروی تروریست های داعش را منهدم و هشت نفر از این تروریست ها را به هلاکت برسانند.

گروه تروریستی داعش در استان الانبار در غرب بغداد فعالیت می کند و در استان های ˈنینواˈ، ˈدیالهˈ ، ˈکرکوکˈ، ˈصلاح الدینˈ و ˈبابلˈ و برخی مناطق حومه بغداد، مراکز تروریستی ایجاد کرده اند .

مترجمام** 1453**1651
کد N271168

وبگردی