آفتاب

جاسوسی‌های اسرائیل از آمریکا به سطح "هشدار" رسیده است

جاسوسی‌های اسرائیل از آمریکا به سطح "هشدار" رسیده است

مجله نیوزویک در گزارشی از افزایش جاسوسی‌های اسرائیل علیه آمریکا خبر داد و عنوان داشت که این اقدام به مرحله هشدار رسیده است؛ اتهامی که اسرائیل به شدت رد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اهداف اصلی جاسوسی‌های اسرائیل رازهای صنایع و حوزه‌های فنی آمریکا بوده است.

مجله نیوزویک با انتشار جزئیات این جاسوسی‌ها گفت: هیچ کدام از متحدان آمریکا همانند اسرائیل پا را فراتر از حدود خود نگذاشته‌اند و تا این اندازه از آمریکا جاسوسی نکرده‌اند. جاسوسی اسرائیل از سیستم قانونگذاری آمریکا موجب می‌شود تا شهروندان اسرائیلی راحتر ویزای ورود به آمریکا را بگیرند.

یکی از کارمندان کنگره آمریکا که از جزئیات نشست قانونگذاران در ماه ژانویه اطلاع داشت، گفت که این جلسه درباره جاسوسی‌های تل‌آویو بود که بسیار "زیرکانه، هشدار دهنده و حتی به صورت ترسناک" صورت گرفته است.

جزئیات جدید جاسوسی‌های اسرائیل به وزارت کشور و وزارت امور خارجه آمریکا، پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) و سازمان‌های مبارزه با جاسوسی‌های ملی ارائه شده است. با این حال آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی این گزارش را "بی‌پایه و اساس" می‌داند.

انتهای پیام

کد N270839

وبگردی