آفتاب

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد

تهران - ایرنا - عباس غفاری از هنرمندان و فعالان رسانه ای عرصه تئاتر با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیر روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ایران تئاتر، حسین طاهری در این حکم از عباس غفاری خواسته است از توانایی های همه همکاران و ظرفیت های سپهر رسانه ای کشور برای تعالی جایگاه هنر نمایش در ایران و جهان استفاده کند.

در حکم مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به عباس غفاری آمده است: جریان سالم اطلاعات و انتشار بسامان اخبار و تعامل سازنده و به قاعده با مخاطبان و اهالی تئاتر کشور، در گرو عملکرد بایسته روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی است.

از این رو، و با عنایت به شناخت، تخصص، توانمندی ها و سوابق ارزشمندتان در این عرصه، شما را به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می نمایم.

وی همچنین در بخش دیگری از این حکم از زحمات پیمان شریعتی در دوران تصدی این مسئولیت، سپاسگزاری و برای وی در تصدی مدیریت اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران، آرزوی توفیق کرده است.

عباس غفاری که متولد سال 1348 در تهران است، بیش از دو دهه در زمینه های کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت داشته و از فعالان رسانه ای و روابط عمومی این عرصه هنری به شمار می آید.

فراهنگ(1)**1540**1569
کد N270469

وبگردی