آفتاب
با حضور امیر سرتیپ اسماعیلی

مرکز آموزش درجه‌داری قرارگاه پدافند هوایی ارتش آغاز به کار کرد

مرکز آموزش درجه‌داری قرارگاه پدافند هوایی ارتش آغاز به کار کرد

مرکز آموزش درجه‌داری اراک وابسته به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در رسته‌های عمومی و تخصصی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اعلام این خبر گفت: پس از افتتاح دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) که افسران را در تخصص‌های مختلف پدافند هوایی آموزش می‌دهد، مرکز آموزش درجه‌داری اراک برای آموزش و تربیت سطوح درجه‌داری در رسته‌های عمومی و تخصصی‌آموز شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: آموزش و تأمین نیاز به کارکنان پدافند هوایی در سطوح میانی در گذشته توسط مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی انجام می‌شد که لازم بود یک مرکز آموزش مخصوص رسته‌ها و تخصص‌های پدافندی ایجاد و تأسیس شود و به یاری خداوند این مهم با آغاز به کار مرکز آموزش درجه‌داری اراک به انجام رسید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در پایان اظهار کرد: جوانان برومند کشور پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم می‌توانند با شرکت در آزمون‌های ورودی مرکز آموزش درجه‌داری قرارگاه پدافند هوایی نسبت به تحصیل در این مرکز و استخدام در قرارگاه پدافند هوایی اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N270392

وبگردی