آفتاب

دبیر کمیسیون اجتماعی: لزوم حذف قوانینی که سد راه تولید کنندگان است

دبیر کمیسیون اجتماعی: لزوم حذف قوانینی که سد راه تولید کنندگان است

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی آیین نامه‌ها و قوانین مسیر ناهمواری را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است، با حذف چنین قوانینی باید به تولید کنندگان ایرانی کمک کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حسین فروزانفر که به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و دبیرکل خانه کارگر ایران از گروه صنعتی انتخاب - مجموعه تولید کننده لوازم خانگی کشور - بازدید کرد در ارتباط با وضعیت تولید در ایران، اظهار کرد: برخی آیین نامه و دستورالعمل‌های موجود فعلی ضد تولید هستند و و این آیین نامه‌ها باعث می‌شود تولید ملی به هدف خود دست پیدا نکند و تولیدکنندگان همواره با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شوند.

وی با تأکید بر اینکه این آیین نامه‌های مضر برای تولید ملی باید اصلاح شوند، ادامه داد: در این ارتباط به دنبال گردآوری بانک اطلاعاتی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با تولید هستیم تا پس از تحلیل و بررسی بتوانیم برخی از آنها را اصلاح کنیم، همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین نیز از دیگر موارد با اهمیت به شمار می‌رود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیسیون اجتماعی مجلس باید شرایطی را برای تولیدکنندگان فراهم کنند که شرایط تولید بهبود یابد، در این راه مقررات اضافی و دست و پا گیر باید حذف شوند، البته نباید نظر و حق تولید کننده، کارگر و قانون گذار نادیده گرفته شود.

فروزانفر در ارتباط با گروه صنعتی انتخاب تصریح کرد: وجود و فعالیت این مجموعه صنعتی باعث افتخار است و از آن می‌توان به عنوان یکی از مؤثرترین، کارآمدترین و خاص ترین مجموعه های صنعتی کشور یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: چنین مجموعه‌های پر توانی باید به طور کامل حمایت شوند تا بتوانند با تکمیل ظرفیت تولیدی، راندمان و میزان ساخت محصولات خود را افزایش دهند، همچنین محصولاتشان به بهترین شکل تبلیغ و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شود.

انتهای پیام

کد N270329

وبگردی