آفتاب
دهدشتی به ایسنا خبر داد

هیات تفحص از تامین اجتماعی با دستگاه قضایی تشکیل جلسه می‌دهد

هیات تفحص از تامین اجتماعی با دستگاه قضایی تشکیل جلسه می‌دهد

یک عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت که قرار است اعضای این هیات در روزهای آینده برای بررسی نحوه برخورد با تخلفات سازمان تامین اجتماعی با دستگاه قضایی تشکیل جلسه دهند.

سیدحسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به اینکه گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی سال گذشته نهایی و به دستگاه قضا ارجاع شده است، پیگیری موضوع از حوزه وظایف ما خارج است اما برای اینکه ببینیم روند پرونده در دستگاه قضایی چطور بوده، بنا داریم نشستی را با مسئولان دستگاه قضایی ترتیب دهیم.

وی افزود: هیات تحقیق و تفحص در گزارش خود تخلفات سازمان تامین اجتماعی، مدیران، همچنین گلوگاه‌ها و نقاط ضعف سازمان را شناسایی کرده و به این نتیجه رسید که مشکل عمده این است که ساختار نظارتی دچار اشکال است.

این عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: شفاف نبودن سازمان تامین اجتماعی موجب فساد در این سازمان شده بود و خوشبختانه در حال حاضر ساختار نظارتی در شستا در حال تدوین است.

دهدشتی در پایان گفت که در صورت نیاز اعضای هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به واسطه اشراف خود به پرونده ارائه شده به دستگاه قضایی، در این رابطه به قوه قضاییه کمک خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، هفدهم آذرماه سال 92 گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مورد حقوق و پاداش‌های خارج از عرف و تخلفات گسترده اداری و مالی مدیران این سازمان در صحن علنی مجلس قرائت و این پرونده برای برخورد قضایی به قوه قضاییه ارجاع شد.

انتهای پیام

کد N269834

وبگردی