آفتاب
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری:

دولت آمادگی دارد برای ایجاد اشتغال در روستاها تسهیلات پرداخت کند

دولت آمادگی دارد برای ایجاد اشتغال در روستاها تسهیلات پرداخت کند

تهران - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری گفت: در صورتی که روستاییان در کارهای روستایی مشارکتی جدی داشته باشند، دولت آمادگی دارد با پرداخت تسهیلاتی با نرخ سود 4 درصد در جهت ایجاد اشتغال در روستاها نقش آفرینی کند.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی دولت امروز چهارشنبه اعلام کرد: «سید ابوالفضل رضوی» عصر روز گذشته با حضور در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری ایلام، با نمایندگان شوراهای روستایی استان ایلام دیدار و گفت و گو کرد که در این جلسه برخی از مشکلات موجود در روستاها از قبیل اشتغال روستایی، آب شرب روستایی، مشکلات عمرانی و بیمه سلامت روستاییان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت شکل گیری مهاجرت معکوس از شهر به روستا، با طرح این سوال که روستاییان برای ماندن در روستاها به چه امکاناتی نیاز دارند؟ از نمایندگان شوراهای روستایی خواست که این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

این مقام مسوول در ادامه خواستار ایجاد کارگروهی به منظور دسته بندی طرح های تولیدی در روستاها شد و پیشنهاد کرد که برای اجرای طرح ها، هر سه ماه یک بار نشست هایی در دولت برگزار شود.

سیام(1)**9189** 1418
کد N269807

وبگردی