آفتاب

نماینده سمنان: نباید بر طبل تفرقه بکوبیم

نماینده سمنان: نباید بر طبل تفرقه بکوبیم

نماینده مردم سمنان با تاکید بر اینکه نباید بر طبل تفرقه بکوبیم، گفت که نباید ناسپاسی کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا خسروی در تذکر شفاهی امروز خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد اینکه ملتی از ستمشاهی به آزادی رسیده کار کمی نیست مردم هم با همه وجود و تمام حمایت کردند و هر جا احساس کنند اصل و ریشه نظام در معرض خطر قرار گیرد تا پای جان دریغ نمی‌ کنند.

او ادامه داد: اگر این تشرها نباشد بدعت‌ها در جامعه ظاهر می‌شود و تندروی‌های و زیاده‌روی‌ها نمایان می‌شود. باید با نگاه مهربانانه و دوستانه و گاهی با درشتی صحبت کرد و گوش‌های سنگینی که پنبه‌های عجیب و غریب در آنها فرو رفته و تنها صدهای خاصی را می‌شوند و از شنیدن صداهای دیگر یا اساسا کری گرفته‌اند و یا خود را به کری زدند به خود بیایند و مسیر اصلی برگردند.

این نماینده مجلس ابراز عقیده کرد: حامیان اصلی دولت این روزها حرفی از اقتصاد و مشکلات مردم نمی‌زنند و همه هم و غم خود را صرف مسائل حاشیه‌ای و جانبی کرده‌اند، یکی می‌گوید اقتصاد از جنس سرداری و سرلشگری نیست. همین سرهنگ و سرلشگر بودند تا تو اقتصادان شوی و امروز ناسپاسی می‌کنی. همین آقایان چند ماه پیش از سهمخواهی عده‌ای از دولت صحبت می‌کردند. در عسلویه چه کسی بزرگترین پالایشگاه را برپا کرد؟ پیچیده‌ترین پل‌های هوایی در کشور چه کسی برپا کرد؟ اتوبان‌های بسیار پیچیده و هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌های بسیار پیشرفته؟

نماینده مردم سمنان همچنین گفت: چرا ناسپاسی می‌کنیم و بر طبل تفرقه می‌کوبیم. از قوه قضاییه می‌خواهیم اسامی بدهکاران بانکی را اعلام کند چیزی حدود 300 نفر بالای 50 میلیارد تومان به بانک بدهکارند.

خسروی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز کسانی در جامعه معتقدند باید قرص شجاعت بلعید و با آمریکا آشتی کرد آشتی با آمریکا نیازی به قرص خوردن ندارد و در تخریب فرهنگی کاری که تخریب‌کنندگان فرهنگ انجام می‌دهند به جای عزم راسخ ملی تردید را در بین مردم ترویج می‌کنند.

انتهای پیام

کد N269686

وبگردی