آفتاب

باهنر خواستار رسیدگی به خسارات بخش کشاورزی شهرستان مشکین‌شهر شد

باهنر خواستار رسیدگی به خسارات بخش کشاورزی شهرستان مشکین‌شهر شد

در پی تذکر نماینده مشکین‌شهر مبنی بر نابودی 100 درصد محصولات کشاورزی این شهرستان، نایب رییس مجلس خواستار اعزام هیاتی به منطقه جهت ارزیابی خسارات وارده و رسیدگی به این موضوع توسط استاد بحران کشور شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یونس اسدی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: بارش سنگین برف در اوایل سال حدود 15 هزار هکتار از باغات مشکین شهر را دچار 100 درصد خسارت کرد. با این اتفاق بالغ بر 300 هزار تن از محصولات سردرختی شهرستان نابود شد.

نماینده مردم مشکین‌شهر افزود: کل زندگی مردم مشکین شهر به باغات میوه گره خورد است وزیر جهاد کشاورزی و رییس ستاد حوادث غیر مترقبه به این مسئله هیچ توجهی نکردند. به نظر جنابعالی (باهنر) متولی این بخش کیست؟ چه کسی باید جوابگوی بحران تامین درآمد مردم مشکین شهر است؟

این عضو کمیسیون انرژی ابراز تاسف کرد: اگر در مشکین شهر به جای برف، زلزله آمده بود، زودتر توجه می‌شد در حالی که این خسارت ساختار اقتصادی- درآمدی مردم منطقه را بطور کل تحت تاثیر قرار داده است.

باهنر در پاسخ به این تذکر خواستار اعزام هیاتی به منطقه جهت ارزیابی خسارات وارده و رسیدگی به این موضوع توسط استاد بحران کشور شد.

انتهای پیام

کد N269342

وبگردی