آفتاب
تروریستها انتقام شکستهایشان را از مردم می گیرند؛

کشته و زخمی شدن دهها شهروند سوری در حملات تروریستی به حلب و دمشق

کشته و زخمی شدن دهها شهروند سوری در حملات تروریستی به حلب و دمشق

منابع سوری از کشته شدن هشت شهروند سوری و زخمی شدن دهها نفر دیگر در حملات گروههای تروریستی به شهرهای دمشق، حلب و حماه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوریه(سانا) گزارش داد حملات خمپاره ای تروریستها به برخی مناطق مسکونی شهر دمشق به کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن 30 نفر دیگر از شهروندان منجر شد.

یک منبع در پلیس پایتخت سوریه به سانا گفت سه گلوله خمپاره به اطراف میدان النجمه اصابت کرد که یکی از آنها به منزل یکی از شهروندان اصابت کرد که بر اثر آن یک نفر کشته و 21 نفر دیگر از شهروندان زخمی شدند.

به گفته این منبع، چند خمپاره نیز به مناطق التجهیز، الصالحیه، میدان عرنوس و اطراف مسجدالحسن اصابت کرد.

همچنین یک گلوله خمپاره به منزلی در تقاطع بیمارستان فرانسوی در القصاع اصابت کرد که به زخمی شدن 9 شهروند وارد شد که این حملات خسارتهای مادی فراوان به جا گذاشت.

همچنین شش شهروند سوری در حملات خمپاره ای تروریستها به نزدیکی مدرسه دارالسلام در منطقه الشعلان دمشق زخمی شدند.

یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق گفت دو گلوله خمپاره بین بازار الشعلان و مدرسه دارالسلام اصابت کرد که به زخمی شدن شش شهروند منجر شد.

تروریستها همچنین منطقه باب توما در دمشق را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند که بر اثر آن سه شهروند زخمی شدند.

حملات خمپاره ای به مناطق مسکونی در چارچوب تجاوزات مستمر گروههای تروریستی مسلح به مناطق مختلف دمشق انجام شده است که طی آن دهها نفر از شهروندان بیگناه کشته و زخمی شده اند.

از سوی دیگر در حملات خمپاره ای تروریستها به مناطق الجمیلیه و میدان سعدالله الجابری حلب، هفت غیرنظامی کشته و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

در سوم ماه می جاری هم 12 شهروند سوری در حملات خمپاره ای به مناطق التلل، خیابان النیل، دانشگاه حلب، بیمارستان السلوم و هتل بلانیت در محله العزیزیه کشته و 52 نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر شش غیرنظامی از جمله دو کودک در حملات خمپاره ای تروریستها به محله های مسکونی محرده و حلفایا در حومه شمالی حماه زخمی شدند.

16 آوریل گذشته نیز یک شهروند سوری در حملات خمپاره ای تروریستها به شهر محرده کشته و دو کودک وی به شدت زخمی شدند.

کد N268752

وبگردی