آفتاب
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در دانشگاه آیت‎الله بروجردی برگزار خواهد شد

همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در دانشگاه آیت‎الله بروجردی برگزار خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در دانشگاه آیت‎الله بروجردی در آینده‎ای نزدیک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سید سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران درباره لغو همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در دانشگاه آیت ‎الله بروجردی شهرستان بروجرد با بیان اینکه برگزاری این همایش براساس اعلام دانشگاه به زمان دیگری موکول شده است، اظهارکرد: اینکه اخباری منتشر شده که شورای تامین استان از برگزاری این همایش و حضور مدعوین آن ممانعت کرده کذب محض است و برگزاری برنامه براساس درخواست و نظر مسئولان دانشگاه بروجرد به تعویق افتاده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید از حاشیه و فضاسازی در استان دوری کنیم، تصریح کرد: ایجاد این مسایل حاشیه‌ای و فضاسازی‌های سیاسی تنها موجب کندشدن روند رشد و توسعه استان خواهد شد.

وی با اشاره به علاقمندی مردم مومن و ولایی لرستان جهت حضور حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی(ره) در استان بیان کرد: در صورت سفر ایشان به استان هم‌چون نگینی ارزشمند مورد استقبال مردم این دیار قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) قرار بود ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‎ماه در دانشگاه آیت الله بروجردی‎(ره) برگزار شود.

دانشگاه دولتی آیت الله بروجردی(ره) شهرستان بروجرد نیز با صدور بیانیه‌ای خبر هرگونه تجمع احزاب و گروه‎های سیاسی در مقابل این دانشگاه را در خصوص برگزاری این همایش تکذیب کرد.

انتهای پیام

کد N268684

وبگردی