آفتاب

لیبرمن: حماس در انتخابات آتی فلسطین پیروز خواهد شد

لیبرمن: حماس در انتخابات آتی فلسطین پیروز خواهد شد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اقدامات محمود عباس باعث شد حماس کنترل نوار غزه را در دست بگیرد، تصریح کرد: جنبش حماس در انتخابات آتی فلسطین پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با برخی روسای هیات‌های دیپلماتیک این رژیم تاکید کرد: جنبش حماس در انتخابات آتی فلسطین پیروز می‌شود و همانطور که پیشتر توانست بر نوار غزه سیطره یابد، این جنبش کنترل کرانه باختری را نیز در دست خواهد گرفت.

وی گفت: اقدامات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین باعث شد حماس کنترل نوار غزه را در دست بگیرد، در حال حاضر نیز اگر این اقدامات عباس ادامه یابد، حماس کرانه باختری را نیز تحت کنترل خود در می‌آورد.

لیبرمن خاطرنشان کرد: هر زمانی که انتخابات برگزار شود، ما اطمینان داریم که حماس پیروز خواهد شد و تشکیلات خودگردان را تحت سلطه خود در می‌آورد.

رئیس دستگاه دیپلماسی رژیم صهیونیستی افزود: افرادی به ویژه در اروپا هستند که باور نمی‌کنند فلسطینی‌ها خواهان صلح نیستند، اکنون زمان آن فرا رسیده تا چهره واقعی عباس را بشناسند و به حقیقت امر پی ببرند.

انتهای پیام

کد N268670

وبگردی