آفتاب

اسد: با پایداری مردم سوریه بر تروریست‌ها پیروز می‌شویم

اسد: با پایداری مردم سوریه بر تروریست‌ها پیروز می‌شویم

بشار اسد در دیدار با خانواده‌های افرادی که در جریان جنگ در سوریه جان خود را از دست دادند، تاکید کرد: خانواده‌های شهدا مایه افتخار ما سوری‌ها هستند، چرا که شجاعت آن‌ها یکی از عوامل پایداری سوریه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و اسماء اسد، همسر وی به مناسبت روز شهداء با برخی از خانواده‌های افرادی که جان خود را در جریان جنگ در سوریه از دست دادند، دیدار کردند.

بشار اسد در آغاز این دیدار تاکید کرد: روز شهدا روزی بسیار بزرگ برای ما است و ما همواره به شهیدانمان وخانواده‌های آنها در هر مکانی افتخار می‌کنیم.

وی خطاب به فرزندان شهداء گفت: همگی شما باید به پدرانتان که جان خود را در راه وطن فدا کردند، افتخار کنید و هر چه مردم قدرت‌مند و پایدار باشند، ما با اطمینان می‌گوییم که بر تروریست‌ها پیروز خواهیم شد.

اسد همچنین تصریح کرد: ساگرد آتی شهدا را به امید خدا نه تنها برای شهدا بلکه برای پیروزی ملت سوریه بر تروریست‌هایی که به کشتار سوری‌ها دست زدند، برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: تمامی سوری‌ها به کسانی که در طول تاریخ سوریه یا در جنگ کنونی علیه تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند، افتخار می‌کنند.

اسد خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا مایه افتخار هستند؛ چرا که نیرو و شجاعت آن‌ها همان عامل اصلی پایداری و مقاومت سوریه در برابر دشمنان بوده و یکی از مهمترین عوامل پیروزی ما بر تروریسم است.

وی گفت: اگر آمادگی سوری‌ها برای دفاع از کشور و مقاومت شهدا در برابر دشمنان نبود، سوریه در حال حاضر وجود نداشت و ما نمی‌توانستیم در این مکان با هم دیدار و گفت‌وگو کنیم.

در همین راستا، اسماء اسد نیز تاکید کرد که فرزندان شهدا باید از شجاعت پدران خود الگو گرفته تا بتوانند قهرمانان آینده باشند.

بشار اسد در دیدار با خانواده های شهدا

انتهای پیام

کد N268612

وبگردی