آفتاب

یک فعال دانشجویی: تخریب‌گرها از شکل‌گیری دولت جدید راضی نیستند

یک فعال دانشجویی: تخریب‌گرها از شکل‌گیری دولت جدید راضی نیستند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: گروه‌هایی که دست به تخریب دولت جدید می‌زنند، کسانی هستند که در دولت قبل نفوذ و به منابع مالی دسترسی پیدا کرده بودند.

محمد صابریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: زمانی یک نقد، سازنده به حساب می‌آید که اساسی و معنادار باشد و بر پایه منافع شخصی و حزبی استوار نباشد. نقد اگر از منفعت‌طلبی برخواسته شود به سمت تخریب کشیده می‌شود.

وی با اشاره به برخی انتقادات از جمله از سوی برخی نمایندگان مجلس از دولت، گفت: دولت قبل اشتباهات آشکاری داشت و مجلس در برابر آن سکوت می‌کرد اما امروز مجلس به هر نحوی سعی دارد تا دولت را نقد کند و از آن ایراد بگیرد. این انتقادات با توجه به گذشته مجلس نشان می‌دهد پای منفعت‌های شخصی در میان است.

این فعال دانشجویی همچنین اظهار کرد: باید دانست که درآمد گروه‌هایی که علیه دولت فیلم می‌سازند و تبلیغ منفی می‌کنند، از کجاست. گروه‌هایی وجود دارند که از شکل‌گیری دولت جدید راضی نیستند و علیه آن دست به تخریب می‌زنند.

وی با تاکید بر ضرورت فضای نقد در جامعه، گفت: اگر نقد به وادی تخریب کشیده نشود، مشکلی ایجاد نمی‌کند و در برابر انتقادات، حتی اگر منفی باشد مسئولان باید صبور باشند اما همزمان باید مواظب باشند که تخریب‌گران از اموال بیت‌المال برای اهدافشان استفاده نکنند.

انتهای پیام

کد N268558

وبگردی