آفتاب

انتخاب عضو ناظر مجلس بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

انتخاب عضو ناظر مجلس بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو ناظر در هیأت نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 194 نماینده مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور اولین دستور کار جلسه علنی امروز است. علاوه بر این انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو ناظر در هیأت نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد را نیز در دستور دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور را نیز در دستور کار دارد.

علاوه بر این گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد رد طرح تعیین تکلیف دوره های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت را نیز بررسی می کند.

 

 

کد N268511

وبگردی