آفتاب
رهامی به ایسنا خبر داد

واحدهای انجمن اسلامی مدرسین در دانشگاه‌های غیردولتی راه‌اندازی می‌شود

واحدهای انجمن اسلامی مدرسین در دانشگاه‌های غیردولتی راه‌اندازی می‌شود

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با اشاره به برنامه‌های این تشکل برای گسترش فعالیت‌های خود، اظهار کرد: انجمن اسلامی مدرسین به دنبال این است که با دعوت از بانوان، میزان مشارکت اجتماعی و سیاسی آنها را افزایش دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی رهامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "انجمن اسلامی مدرسین واحدهای خود را فعال کرده و اکنون کمیته تشکیلات، کمیته علمی، کمیته فرهنگی و کمیته سیاسی و اجتماعی فعال شده‌اند"، گفت: ما به دنبال برگزاری نشست‌های علمی ماهیانه در دانشگاه‌های کشور هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: دولت خوشبختانه به مسائل صنفی اساتید توجه دارد و ما هم در همین زمینه فعالیت خود را افزایش داده‌ایم تا در کنار رسیدگی به مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه، مشکلات اساتید در زمینه معیشتی و صنفی هم حل شود.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها افزود: امیدواریم با توسعه واحدهای انجمن اسلامی مدرسین در دانشگاه‌های کشور، به جایگاه خود در کشور که در اساسنامه این تشکل نیز آمده است، دست پیدا کنیم. در این زمینه ما بنا داریم که فعالیت‌های خود را در کنار دانشگاه‌های دولتی در دانشگاه‌های غیردولتی نیز آغاز کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "ما باید هماهنگی میان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برقرار کنیم"، گفت: نشست نمایندگان انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها سالیانه برگزار می‌شود و در این نشست 50 درصد اعضای شورای مرکزی انتخاب می‌شوند.

رهامی در پایان افزود: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها بنا دارد در آغاز سال تحصیلی جدید کنگره سراسری این تشکل را برگزار کند.

انتهای پیام

کد N268447

وبگردی