آفتاب
بشار اسد :

سوریها همواره به شهدایشان افتخار می کنند/به زودی جشن پیروزی بر تروریستها را برپا خواهیم کرد

سوریها همواره به شهدایشان افتخار می کنند/به زودی جشن پیروزی بر تروریستها را برپا خواهیم کرد

رئیس جمهوری سوریه در دیدار با خانواده های سربازانی که در راه دفاع از سوریه جان خود را از دست داده اند، تاکید کرد شجاعت خانواده های شهدا اساس و پایه ایستادگی سوریه بوده و یکی از مهمترین دلایل پیروزی آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، به مناسبت ششم می روز شهید، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و اسماء اسد همسر وی با دختران و فرزندان شهدای سوری دیدار کرد.

اسد خاطر نشان کرد روز شهدا روز بزرگی برای همه ما است و معانی و مفاهیم زیادی دارد ما همواره به شهدای خود که از میهن حمایت کردند، افتخار می کنیم.

وی خطاب به دختران و پسران شهدای سوری گفت همه شما باید به پدران خود که جانشان را در راه میهن فدا کرند، افتخار کنید. اگر همه مردم قوی و مستحکم باشند و مانند شما و خانواده های شما نترسند، قطعا بر تروریستها پیروز خواهیم شد.

اسد تاکید کرد در عید سال آینده انشاء الله با هم نه فقط برای بزرگداشت روز شهید دیدار خواهیم کرد، بلکه عید پیروزی بر تروریستها را جشن خواهیم کرد، تروریستهایی که مرتکب وحشیانه ترین و هولناک ترین جنایات در حق ملت سوریه شدند.

وی گفت اگر آمادگی سوریها برای دفاع از کشورشان نبود و اگر شهدای شجاعی که از کشور دفاع کردند، نبودند، سوریه نمی توانست باقی بماند و ما امروز قادر نبودیم در این مکان با هم دیدار کنیم و با یکدیگر حرف بزنیم.

اسماء اسد همسر رئیس جمهوری سوریه هم در سخنانی از شجاعت و فداکاری پدرانی که جانشان را در راه دفاع از سوریه فدا کردند، تمجید کرد.
 


 

کد N268316

وبگردی