آفتاب
عضو حزب موتلفه:

ایران در مذاکرات هسته ای امتیازی به 1+5 نداده است

ایران در مذاکرات هسته ای امتیازی به 1+5 نداده است

شهرکرد - ایرنا- عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای خود با گروه موسوم به 5+1 امتیازی واگذار نکرده است.

به گزارش ایرنا، ˈاسدالله بادامچیانˈ شامگاه سه شنبه در همایش اصولگرایان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای درحال مذاکره است لذا در این شرایط باید به جای تخریب، توهین و تهمت، دولت را حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، نباید تیم مذاکره کننده هسته ای را تخریب کرد، ولی باید با نگاه هوشیار و تیزبین خود، مراقب امور باشیم.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مذاکرات ایران با 1+5 از موضع قدرت انجام شده است و اقداماتی نیز که ایران انجام داده در راستای اعتماد سازی بوده است، افزود: باید تا خردادماه که مهلت شش ماهه غربی ها برای عمل به تعهدات است صبر کرد و اگر به تعهدات عمل نکردند، به راحتی می توانیم غنی سازی 20 درصدی را از سر بگیریم.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی بر لزوم اقدام دولت برای گرفتن امتیاز از 1+5، اضافه کرد: مرحله کنونی مذاکرات هسته ای در مرحله ویژه ای قرار دارد و باور داریم که غربی ها نیاز دارند در مقابل ایران کوتاه بیایند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: راه نقد منصفانه در هیچ موضوعی بسته نیست، به شرطی که در انتقادها از تخریب، توهین و تهمت پرهیز کرده و حداقل اگر ضعفی در جایی دیدیم، راه حل نیز ارائه دهیم.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود، پیشینه طولانی و مبارزاتی دکتر روحانی را در انقلاب مورد تاکید قرار داد و با سیاستمدار خواندن وی، از برخی تلاش ها برای منتسب کردن رییس جمهوری به یک جریان خاص انتقاد کرد.

این فعال سیاسی همچنین با انتقاد از اظهارات برخی سیاسیون و گروه ها در خصوص جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در سعدآباد، افزود: اینکه گفته می شود در این جشن به هر نفر پنج سکه داده شده است، صحت ندارد و تنها فضاسازی رسانه ای بوده است.

قائم مقام حزب موتلفه در بخش پایانی سخنان خود، گفت:اگر می خواهیم کشور به اهداف خود برسد و تحزب به معنای واقعی شکل بگیرد، باید در انجام امور بر اساس دین حرکت کرده، حرکت ها مردمی شود و با برنامه و کار کارشناسی اقدام کنیم.

به گزارش ایرنا، همایش اصولگرایان چهارمحال وبختیاری با حضور جمعی از اعضای تشکل های اصولگرای استان برگزار شد.

547/ 3404
کد N268247

وبگردی