آفتاب

تسلیم پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان به همتای لبنانی‌اش

تسلیم پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان به همتای لبنانی‌اش

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان با رشید درباس، وزیر امور اجتماعی لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفیر ایران در این دیدار پیام تبریک علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران به مناسبت انتخاب وی به عنوان وزیر جدید امور اجتماعی لبنان را تسلیم و در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌های دو جانبه و هم‌چنین تحولات منطقه‌یی گفت وگو کرد.

رکن‌آبادی در این دیدار با اشاره به 7 یادداشت تفاهم امضاء شده در سفر سعد حریری، نخست‌وزیر پیشین لبنان به ایران در زمینه امور اجتماعی، اظهارکرد: اجرای مفاد این اسناد و تدوین برنامه اجرایی آن، گام مهمی در راستای تقویت همکاری‌های دو کشور به شمار می‌آید.

سفیر کشورمان در بیروت هم‌چنین با اشاره به سیاست اصولی ایران در حمایت از مقاومت مردم و دولت لبنان گفت: حفظ ثبات، استقرار و تمامیت ارضی لبنان مورد اهتمام ایران بوده و ما همواره بر تقویت وحدت ملی و همبستگی علیه رژیم صهیونیستی به‌عنوان دشمن مشترک تاکید کرده‌ایم.

وزیر امور اجتماعی لبنان نیز ضمن تشکر از ارسال پیام تبریک علی ربیعی، ابراز امیدواری کرد با توجه به تشکیل دولت جدید لبنان سندهای این همکاری که متضمن مسائل بسیار مهم انسانی است، اجرایی شود.

سندهای همکاری مزبور در ارتباط با زمینه‌های توانمندسازی معلولان، توانبخشی و مراقبت از سالمندان، خدمات و مراقبت از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، امور زنان و خانواده، بازپروری معتادان به مواد مخدر و... است.

انتهای پیام

کد N268039

وبگردی