آفتاب

مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

تهران- ایرنا- معاون کل نهاد ریاست جمهوری طی حکمی، کوروش رادفر را به عنوان مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری، مرتضی بانک در این حکم آورده است: بی تردید پاسخگویی به وظایف مرتبط با حوزه کاری ایجاب می کند با بهره مندی از تمامی امکانات و منابع در اختیار به گونه ای عمل شود تا با لحاظ کلیه ضوابط و قوانین حاکم، صرفه و صلاح نهاد ریاست جمهوری سرلوحه کاری قرار گیرد.

در این حکم خطاب به رادفر افزوده شده است: تامین نیازها و پاسخگویی به خواسته های تمامی سطوح مدیریتی و همکاران محترم را در زمینه های ارجاعی به صورتی روان و با نگاه خادمیت در دستور کار قرار دهید.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داده است: انتظار می رود با همسویی و همدلی تمامی همکاران صادق و متعهد شاغل در آن اداره کل و تعامل و مراوده سازمانی صمیمی و موثر، اصلاح فرایند انجام کارها به ویژه در موضوعات مرتبط با خریدها، امور قراردادها و پیمانکاران، ترابری و نقلیه، تعمیر و نگهداری ابنیه و مستحدثات اداری را هرچه زودتر شاهد باشیم.

مرتضی بانک در این حکم تصریح کرده است: امید است با عنایات الهی و همکاری همکاران نهاد و دستگاه های ذیربط در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

سیام(1)1429 ** 1418
کد N267758

وبگردی