آفتاب

اتحادیه عرب فردا میزبان نشست فوق‌العاده درباره فلسطین

اتحادیه عرب فردا میزبان نشست فوق‌العاده درباره فلسطین

اتحادیه عرب فردا (چهارشنبه) نشست فوق العاده‌ای را جهت بررسی تحولات فلسطین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه اماراتی الخلیج، شورای اتحادیه عرب بنا به درخواست دفتر هماهنگی کمک‌های بشر دوستانه سازمان ملل، نشست فوق العاده‌ای را در سطح نمایندگان دائم این اتحادیه برگزار می‌کند تا به بررسی اوضاع فلسطین و کمک به فلسطینی‌ها بپردازد.

در همین راستا، محمد صبیح، معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین و مناطق اشغال شده کشورهای عربی خاطرنشان کرد که در این نشست گزارش مفصلی درخصوص اوضاع فلسطین و قدس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد که این اتحادیه در چارچوب سازمان ملل فعالیت می‌کند و تمام تلاش خود را برای کمک به مردم فلسطین و فاش کردن اقدامات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی به کار می‌بندد.

در همین حال، کنفرانس "راهی به سوی قدس"در بیانیه‌ی پایانی خود در عمان اعلام کرد که آمریکا مسئول ادامه استبدادگری‌های رژیم صهیونیستی و هتک‌حرمت مسجد الاقصی و مقدسات توسط یهودیان افراطی است؛ چرا که برای جلوگیری از محکوم کردن رژیم صهیونیستی از "حق وتو" استفاده می‌کند.

در بیانیه این کنفرانس که با حضور صدها تن از علمای دینی و فقهی برگزار شد، از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و در راس آنها از شورای امنیت، سازمان ملل، اتحادیه عرب، کنفرانس اسلامی و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) خواسته شده تا از مقدسات حمایت کرده و مانع یهودی سازی آنها شوند.

انتهای پیام

کد N267566

وبگردی