آفتاب
بزرگواری در تذکری شفاهی:

یونسی در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته است

یونسی در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته است

باید یک مقدار از حاشیه‌ها بکاهید و بر متن بیفزایید، کمی برای مردم کار کنید و باید مسائل اصلی مملکت و دغدغه‌های مردم و خیل جوانان بیکار وجه همت شما باشد.

نماینده مردم کهکلیویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از حاشیه‌سازی‌های دولت شما، شیخ یونسی است که باید عامل وحدت اقوام و مذاهب باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده و در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته است و برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی به نشان پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی محمد بزرگواری در  جلسه علنی امروز مجلس شورایاسلامی در تذکری شفاهی با استناد به بند 84 قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت قبلی با آن همه خدمات ارزنده‌ای که در سراسر کشور مخصوصا در مناطق محروم انجام داد، اما یک حلقه حاشیه‌ای داشت که متأسفانه برای آن دولت مسئله‌ساز شد ولی باید بگوییم در طول این مدت کمی که از عمر دولت شما می‌گذرد ده‌ها حلقه حاشیه درست کرده‌اید طوری که احساس می‌شود دولت شما اصلا متنی ندارد و همه حاشیه است.

وی افزود: باید یک مقدار از حاشیه‌ها بکاهید و بر متن بیفزایید، کمی برای مردم کار کنید و باید مسائل اصلی مملکت و دغدغه‌های مردم و خیل جوانان بیکار وجه همت شما باشد.

نماینده مردم کهکلیویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از حاشیه‌سازی‌های دولت شما، شیخ یونسی است که باید عامل وحدت اقوام و مذاهب باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده و در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته است و برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی به نشان پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

وی افزود: با دهن کجی به اصل فرمایش حضرت امام که علامت شیروخورشید را منحوس اعلام کردند، اعتراض دارد و منویات باطل خود را با حرف‌های بی‌اساس مطرح می‌کند.

 نماینده مردم کهکلیویه و بویراحمد در پایان خطاب به روحانی گفت: جا دارد به عنوان رئیس جمهور نظام اسلامی ایران لحظه‌ای به خود بیایید و این‌گونه افراد حاشیه‌دار و حاشیه‌ساز را از خود برانید تا کشور در مسیر حل مشکلات اساسی که معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی است، قرار گیرد.

کد N267510

وبگردی