آفتاب
دامادی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

به وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و مربیان بهداشت رسیدگی کنید

به وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و مربیان بهداشت رسیدگی کنید

بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی‌ها و مربیان بهداشت با توجه به قانون اصلاحیه ماده 17 بیش از این صلاح نیست که ادامه پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود  با بیان اینکه بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی‌، پیش‌دبستانی‌ها و مربیان بهداشت نباید بیش از این ادامه پیدا کند، گفت: وزیر آموزش و پرورش پیش از رسیدگی مجلس این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دامادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی‌ها و مربیان بهداشت با توجه به قانون اصلاحیه ماده 17 بیش از این صلاح نیست که ادامه پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان این  مطلب خطاب  به وزیر آموزش و پرورش افزود: این افراد بارها و بارها در مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس با توجه به ضرورت قانونی را وضع کرد که این قانون اجرا شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که آموزش و پرورش بخشنامه‌هایی را صادر کرده است که این اتفاق رخ ندهد و یک سردرگمی برای قشر فرهنگی جامعه به‌وجود آمده است.

دامادی در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست پیش از آنکه مجلس از ابزار قانونی خود در این‌باره استفاده کند، خود به این موضوع رسیدگی کند.

کد N267499

وبگردی