آفتاب
گروسی در گفت‌وگو با ایلنا:

از سنگ‌اندازی افراطیون دلواپسیم

از سنگ‌اندازی افراطیون دلواپسیم

افراطیون به جای اینکه صدای ملت در انتخابات 24 خرداد را بشوند، شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند و ما از این سنگ‌اندازی‌ها دلواپسیم.

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: افراطیون به جای اینکه صدای ملت در انتخابات 24 خرداد را بشوند، شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند و ما از این سنگ‌اندازی‌ها دلواپسیم.

به حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سنگ‌اندازی افراطیون و برگزاری همایش دلواپسیم گفت: کار افراطیون فقط سنگ‌اندازی است و دوست ندارند کشور از بحرانی كه در آن قرار دارد، خارج شود.

وی ادامه داد: چرا این دلواپسان در زمانی که آقای احمدی‌نژاد همچنان بر سر کار بود، دلواپس نبودند؟ چرا وقتی نرخ رشد به منفی 5.8 رسید، اعتراض نکردند؟ چرا وقتی رهبری در طی 5 سال متوالی از تولید، کار، همت جهادی، حماسه اقتصادی و... سخن گفت، کسی دلواپس اجرایی شدن آنها نبود؟

نماینده مردم شهریار و شهر قدس با تاکید بر اینکه دلواپسی افراطی‌ها بیشتر جنبه سیاسی و جناحی دارد، اظهار داشت: دلواپسی این افراد نگرانی و دغدغه مشکلات مردم نیست و دلواپسی‌های آنها هم دردی از دوا و مشکلی را حل نمی‌کند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه دولت با تمام توان در راستای حل مشکلات تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: این افراد به جای اینکه صدای ملت در انتخابات 24 خرداد را بشوند، شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند و ما از این سنگ‌اندازی‌ها دلواپسیم.

گروسی در پایان با بیان اینکه افراطی‌ها دوست دارند، بر صدر اخبار باشند، یادآور شد: تعداد این افراد بسیار کم و اندک است و دولت نباید در برابر این دلواپسی‌ها کوتاه بیاید.

کد N267390

وبگردی