آفتاب

پدیدارشناسی فیلسوف آلمانی را از نمایشگاه کتاب تهیه کنید

پدیدارشناسی فیلسوف آلمانی را از نمایشگاه کتاب تهیه کنید

ترجمه دو اثر از مارتین هایدگر، فیلسوف مشهور آلمانی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده که یکی از آنها برای بار اول به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایبنا، دو کتاب فلسفی از مارتین هایدگر با ترجمه پرویز ضیاشهابی، دکترای فلسفه و عضو هیات علمی دانشگاه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کتاب «مسائل اساسی پدیدارشناسی» نوشته مارتین هایدگر، فیلسوف مشهور آلمانی است، که ترجمه آن برای نخستین بار به چاپ رسیده است. «سرآغاز کار هنری» نیز اثر دیگر این فیلسوف آلمانی است که چاپ پنجم آن منتشر شده است. این کتاب دو بخش دارد که یکی ترجمه رساله معروف هایدگر و دیگری تفسیر فریدریش ویلهلم فن هرمن، مفسر و ویراستار آثار هایدگر بر این رساله است.

«مسایل اساسی پدیدارشناسی» توسط انتشارات «مینوی خرد» منتشر شده که علاقه مندان برای تهیه آن می توانند به شبستان نمایشگاه کتاب(سالن ناشران عمومی)، راهروی 29، غرفه شماره 7 مراجعه کنند.

پنجمین چاپ «سرآغاز کار هنری» با اصلاحات جدید مترجم را نشر هرمس منتشر کرده که غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران در شبستان، راهروی 12، غرفه 34 واقع است.

/6262

کد N267242

وبگردی