آفتاب

نماینده‌ی فلاورجان: احساس می‌شود دولت هیچ متنی ندارد و همه حاشیه است

نماینده‌ی فلاورجان: احساس می‌شود دولت هیچ متنی ندارد و همه حاشیه است

نماینده‌ی مردم فلاورجان در مجلس اظهار کرد: دولت گذشته حواشی مختلفی داشت که متاسفانه برای آن دولت مساله ساز شد ولی متاسفانه باید عرض کنم در طول دولت جدید هم دهها حلقه حاشیه‌ای ایجاد شده به طوری که احساس می‌شود اصلا دولت متن ندارد و همه حاشیه‌ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، بزرگواری طی تذکر شفاهی خود در جلسه‌ی علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: باید کمی از حاشیه‌ها کاسته شود و کمی برای مردم کار شود و باید مسائل اصلی کشور و دغدغه‌های مردم و خیل جوانان بیکار وجهه همت شما قرار گیرد.

وی خطاب به رییس‌جمهور مدعی شد: یکی از حاشیه‌سازان دولت شما آقای شیخ یونسی است که باید عامل وحدت اقوام و مذاهب باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل گشته است و در مسیر استحاله فرهنگی قرارگرفته است و برای انحراف افکار عمومی از مصالح اصلی به نشان پرچم جمهوری اسلامی می‌پردازد و با دهن کجی به اصل فرمایش امام (ره) که علامت شیر و خورشید را منحوس اعلام کرده است اعتراض دارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: جا دارد به عنوان رئیس جمهور لحظه‌ای به خود آیید و این گونه افراد حاشیه‌ساز را از خود برانید تا کشور در مسیر حل مشکلات اساسی که معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی است، قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N267092

وبگردی