آفتاب
در تذکر شفاهی مجلس انجام شد:

تاکید نماینده بابل بر توجه ویژه به بخش کشاورزی

تاکید نماینده بابل بر توجه ویژه به بخش کشاورزی

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: تنها راه نجات کشور برای برون رفت از وضعیت جاری توجه به تولید به ویژه بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسین نیاز آذری در تذکری ضمن تبریک هفته معلم، روز کارگر و روز شوراها، گفت: اقتصاد مقاومتی نظریه نوین اقتصادی در عصر حاضر است که باید مورد توجه مسئولان نظام و مردم قرار گیرد.

نماینده مردم بابل افزود: تنها راه نجات کشور برای برون رفت از وضعیت جاری توجه به تولید به ویژه بخش کشاورزی است. به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد و امور دارایی تذکر می دهم که امروزه کشاورزان به ویژه باغداران و دامداران که از سوز سرما سوختند و با چند برابر قیمت نسبت به تهیه نهاده های کشاورزی در حال کشت هستند، جیبی خالی دارند که باید اقدامات اساسی در راستای پرداخت خسارت و تسهیلات ارزان قیمت به آنها صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان ثبت املاک کشور متذکر شد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی شهرستان بابل نسبت به سهم دار کردن شهرک ها، سرعت عمل به خرج دهید همچنین نسبت به تمدید قرارداد با 3500 نفر از بازرسان طرح تشدید کنترل بازار اقدام شود.

نیازآذری خطاب به عباس آخوندی، گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهم نسبت به راه های مواصلاتی به نقاط حاصل‌خیز 7گانه شهرستان بابل براساس تعهدات عمل کنید.

نماینده مردم بابل در مجلس نهم خطاب به بیژن زنگنه، اظهار کرد: با استناد به بند ص تبصره 2 قانون بودجه 93 نسبت به اجرای قانون و دریافت وام جهت تسریع در گازرسانی شهرستان بابل اقدام کند.

وی یادآور شد: تأمین آب کشاورزی به ویژه در حوزه آبریز و تأمین مالی از منابع مالی موجود برای حفر چاه ها و برق دار کردن چاه های کشاورزی یکی از مطالبات کشاورزان است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: در راستای حمایت از تولید برنج در شمال کشور اقدامی جدی کنید.

پایان پیام

کد N267080

وبگردی